Dziś mam przyjemność zaprezentować wywiad z graczem jedi2009, jednym z najlepszych graczy ze świata Alfa.
Ovdern:
Możesz powiedzieć coś o sobie, czym zajmujesz się poza Grepolis?
Jedi2009:
„Jedi jako postać ponadczasowa…”, to początek opisu mojego profilu.
Na co dzień prowadzę małą firmę, z wykształcenia jestem elektronikiem.
Ovdern:
Od czego wywodzi się nick: jedi? Co oznacza ta data, 2009, w twoim nicku?
Jedi2009:
Takiego nicku używam od dawna w różnych grach. 2009 to miał być rok rozpoczęcia przygody w Grepolis, jednak nick jedi2010 był już przez kogoś zajęty, więc cofnąłem się w czasie o rok. Zresztą opisałem to dokładnie na swoim profilu, jedi2009.
Ovdern:
Skąd dowiedziałeś się o tej grze?
Jedi2009:
W dniu utworzenia świata Alfa otrzymałem reklamę pocztą elektroniczną i pamiętam, że zaciekawiła mnie jej bardzo kolorowa grafika, która zachęciła do utworzenia konta w Grepolis.
Ovdern:
Jak wyglądały Twoje pierwsze kroki na świecie Alfa?
Jedi2009:
Z tego co pamiętam, do gry zalogowałem się w drugim albo w trzecim dniu od utworzenia świata Alfa. Byłem zupełnie „zielony” w porównaniu do większości graczy, którzy już się tam znajdowali. Wielu z nich już kiedyś miało do czynienia z podobną grą, jaką są Plemiona.
Ja nie grałem nigdy wcześniej w żadną grę przeglądarkową.
Wielu graczy już znało się z Plemion i założyło swoje sojusze, które szybko się rozrastały.
Postanowiłem również założyć swój sojusz, który nazwałem ‘Jedi Warriors’.
Powoli nawiązywałem kontakty z graczami nie będącymi w żadnym sojuszu i zapraszałem ich do mojego. Dookoła moich miast znajdowały się miasta zgranych sojuszy, takich jak ‘Królestwo Macedońskie’, ‘Grom Zeusa’, ‘Uczniowie Leonidasa’ itp. Przez prawie rok czasu mój sojusz rozrastał się i toczył wojnę ze wszystkimi sojuszami znajdującymi się na Alfie.
Nie mieliśmy żadnych sojuszników.